torsdag 17 september 2009

* torsdag 17 septemer

Hej hallå!
Sitter just nu och lyssnar på melissa horn- new york kom nyss hem från Jenny. Ikväll så gick vi en sväng ner till donken för att köpa en kaffe oså, satte oss i hamnen och pratade ett tag sedan fick vi hem till Jenny och kollade på Idol oså.
Idag så var det frilufts dag som gällde på skolan. Det började med att vi skulle gå upp för sidsjöns slalombacke! Hur tänkte dom där lixom?! Jag, gå upp där, med min kondition? När jag väl var uppe på toppen var jag helt slut då skulle vi gå en promenad på 5 km, woohoo. Efter den "roliga" promenaden med tips slinga så skulle vi paddla kanot. Men eftersom att jag tycker att det är tråkigt så satte jag mig i mitten av kanoten och lät killarna paddla;) Mycket praktiskt! Men dock blev jag lite blöt eftersom att de tyckte att det var roligt att skvätta ner mig :( Vid 2 tiden kom pappa och hämtade mig och vi åkte till stallet. Och jag packade in alla mina häst saker i skåpet. Kl 3 kom min lilla häst :D Han var jätteduktig och snäll. Imorgon blir det en ridtur med Matilda o Casse :D
Nu är det go natt o hej då för min del ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar