söndag 20 september 2009

* söndag 20 september

Heej, har inte hunnit blogga i helgen så gör det nu:)
I fredags gjorde jag inte så mkt var hemme hos adam och kollade på film o åt godis på kvällen. På dagen så va jag i skolan och efter det åkte jag ut till stallet och red. Seppe va jätteduktig :)
I lördags var jag ute i stallet hela dagen och red och fixade sen vid kl.18 kom Carro och provade ut min sadel. Efter det bar de av hem för att dusha äta och fixa mig. Sen mötte jag Hannah och vi gick ner till stan och mötte Pao för att sen gå till en kompis på fest :) Det var jättekul. Vid två tiden så var de bara jag kvar av oss tre så gick en bit och sen ringde jag Hannah och mötte henne för att gå till Elsa som hade en liten fest. Var där hämtade några byxor som Elsa hade lånat och gjorde bort mig lite. Sen tyckte jag att det var dags att gå hem o fika med Hannah :) Somnade väl vid 4. Idag vaknade jag och mådde inte allt för bra.. Menmen var tvungen att kliva upp och äta och åka ut till Seppe och mocka o fixa lite med honom. Sen åkte jag hem och gjorde middag. Och nu sitter jag och väntar på att Adam ska komma hit :)




Pao o jag för några helger sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar