onsdag 16 september 2009

* onsdag 16 september

Hejsan, Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på efterlyst. Idag så klev jag upp vid 6 och gick till specialidrotten som börjar vid 8 men när jag kommer dit fick jag veta att den var inställt och likaså engelskan som jag har efter specialidrotten var inställd. Så nästa lektion för mig var då biologi som börjar halv fyra. Så jag gick hem och vilade ett tag sedan tog jag bussen ner till stan och träffade jenny och sanna. Vi lunchade på donken, inte det nyttigaste alternativet men gott är det ju! Efter det gick vi en sväng på stan och kollade på kläder oså. Vid ett fick jag och Jenny skjuts av Sanna till skolan. Jag gick på biologin och efter det blev jag och Jenny bjuden på middag hos Sanna så tog bussen dit och åt. Sen gick jag hem och städade och sen åkte pappa och jag ut till stallet och fixade lite saker inför morgondagen för då kommer min nya stjärna Seppe till stallet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar