tisdag 15 september 2009

* jaaa...

...jag är sämst på att blogga, kanske borde lägga ner bloggen. Men ibland får jag ett ryck och börjar blogga hela tiden. Så vad tycker ni? Eller ja de få som läser bloggen. Tycker att ni ska bli fler ;)
Nu sitter jag ialf hemma och kollar på tv, det finns inte så mycket att kolla på mitt på dagen men jag klagar inte. Hade bara en lektion som började halv nio och slutade tio över tio, eller jaa det är skolfoto men tänker inte riskera att jag blundar och har en suddig fläck över hela ansiktet som jag hade ifjol så sket i skolfoto iår:)
I helgen var jag i Örebro/Norrköping och provred lite hästar. Alla var jättefina men fastnade för en :) så nu är det bara att vänta och se! Passade på att hälsa på min första ponny när jag ändå var i örebro så lägger in en bild på honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar